Opsæt og administrer Medarbejderinfo i PBXAdmin.
1. Du kan her sætte ekstra titler/beskrivelser på medarbejdere.
2. Tilføj et nyt felt.
Tilføj felt
Du kan tilføje nye felter ved at trykke på Tilføj felt
Funktion | Beskrivelse |
1. Felttype |
Vælg den informationstype, du ønsker at tilføje mulighed, som kan ses på Myfone.dk. Egen defineret liste Her kan du skrive, hvad du vil - f.eks. kompetencer der så kan vælges i den liste, du opretter. Medarbejderliste Den kan f.eks. bruges til PA. Tekstfelt Her kan du skrive, hvad du vil. Telefonnummer Lav en liste over telefonnumre i PBXAdmin, som så kan vælges i en dropdown menu. Mobilnummer Lav en liste over mobilnumre i PBXAdmin, som så kan vælges i en dropdown menu. |
2. Overskrift | Her navngives det nye felt. |
3. Redigerbart for medarbejderen | Se Redigerbart afsnittet nedenfor. |
4. Her tilføjes de enkelte entries til listen | Her kan du tilføje flere elementer til den liste du har lavet, som der kan vælges i mellem. |
OBS
Titler bliver ikke synkroniseret til bordtelefoner eller Myfone app'en, men udelukkende Myfone.dk.
Redigerbart for medarbejderen
Hvis der er givet tilladelse i PBXAdmin, kan medarbejderen selv redigere sine medarbejderinfo på Myfone.dk.
1. Gå ind under indstillinger på Myfone.dk.
2. Vælg Brugeroplysninger
3. Tryk på Rediger ved Medarbejderinfo
4. Du kan nu redigere medarbejderinfo.
Statusvisning på Myfone.dk
Som standard er det navnet på den aktive profil der kan ses ud for en medarbejders navn. Medarbejderinfo bruges som statusvisning på Myfone.dk som vist nedenfor, så man frit kan vælge hvad der skal stå ud for medarbejderens navn.
Du kan indstille hvad der skal vises i status visning ved at:
1. Gå til Indstillinger
2. Tryk på Generelle indstillinger
3. Vælg hvad der skal stå i Statusvisning