Med køkaldshistorik kan du se alle opkald, der har været i en kø. Du kan også angive deres status alt efter, om de er håndteret eller ikke håndteret.
Du kan tilgå kaldshistorikken på en kø på følgende måder:
1. Den røde cirkel indikerer, hvor mange "ikke håndterede opkald" der er i køen den pågældende dag. Ved at trykke på den røde cirkel ud for køens navn vil du blive sendt direkte til køkaldshistorikken med "ikke håndterede kald."
2. Viser dig alle kald, køen har modtaget i dag. Tryk på denne for at gå til køkaldshistorikken, hvor alle opkald kan ses.
3. Viser dig de besvarede kald i køen. Tryk på denne for at gå til køkaldshistorikken, hvor opkald er filtreret efter, om de er besvarede.
4. Viser dig de ubesvarede kald i køen. Tryk på denne for at gå til køkaldshistorikken, hvor opkald er filtreret efter, om de er ubesvarede.
5. Ved at trykke på de tre prikker vil du få vist en menu, hvor du også kan vælge at gå til køkaldshistorikken for køen.
Køkaldshistorik-oversigt
Inde på køkaldshistorikken kan du se alle opkald, køen har modtaget den pågældende dag.
1. Du kan sortere opkald efter dato.
2. Du kan filtrere opkald efter deres status.
3. Du kan trykke på et opkald for at få mere info om opkaldet.
Håndtering af opkald
Du kan ændre status for et opkald under detaljer for et opkald.
1. Hvis et opkald til køen er ubesvaret, kan du ændre dets status. Du gør dette ved at trykke på knappen under nummeret, der har ringet til køen.
2. Efter du har trykket på "Ikke håndteret", kan du her vælge, hvilken status opkaldet skal sættes til.
💡 Der er ingen grænse for, hvor mange gange du kan ændre status på et opkald.
💡 Alle brugere kan ændre status på et opkald.
💡 Et opkald, der er besvaret af køen, kan der ikke sættes en status på, da det som udgangspunkt allerede er behandlet.
Der findes 3 statusser:
Ikke håndteret | |
Håndtering i gang | |
Håndteret |