Afdelinger i PBXAdmin

Opsæt og administrer Afdelinger i PBXAdmin.

1. Du kan oprette afdelinger i PBXAdmin som kan bruges på Myfone.dk. Afdelinger kan også bruges til styring af fakturering af medarbejdere til forskellige afdelinger.

indstillinger-afdelinger-1

Funktion Beskrivelse
2. Id Id på afdeling.
3. Afdeling Navn på afdeling.
4. Antal medarbejdere Antal medarbejdere i pågældende afdeling.
5. Adresse Evt. adresse på afdelingen.
6. Postnummer Evt. postnummer på afdeling.
7. By Evt. bynavn på afdelingen.
8. Skjul i Myfone.dk og app Hvis du har sat flueben i ’Skjul i Myfone.dk og app’, vil afdelingen ikke være synlige på myfone.dk og appen. 
9. Tilføj afdeling Du kan her tilføje en ny afdeling som du kan tildele medarbejdere.

Tilføj afdeling

Tilføj en ny afdeling som du kan tildele medarbejdere.

indstillinger-afdelinger-1-1

Funktion Beskrivelse
1. Afdelingsnavn Indtast navnet på afdelingen, du vil oprette.
2. Adresse Indtast adressen på afdelingen, du vil oprette.
3. Postnummer Indtast postnummer på afdelingen, du vil oprette.
4. CVR Indtast CVR-nr. på afdelingen, du vil oprette.
5. Land Vælg land
6. Kontakt Indtast kontaktpersonens informationer på afdelingen.
7. E-mail Indtast mailadressen på kontaktpersonen i afdelingen.
8. EAN Indtast evt. EAN-nummer på afdelingen. Dette bruges til fakturering.
9. Intern ref. Indtast intern ref. på kunden.
10. Telefonnummer Indtast telefonnummer på afdelingen
11. Skjul i Myfone.dk og app Hvis du har sat flueben i ’Skjul i Myfone.dk og app’, vil afdelingen ikke være synlige på myfone.dk og appen.